poniedziałek, 13 maja 2013

Zmiana + bohaterowie.

A więc uznałam, że zacznę pisać już dzisiaj. Hehehe, duża zmiana. Mam nadzieję, że się cieszycie?
Zaraz zobaczycie bohaterów :D Jestem podekscytowana, a Wy?


 Demetria (Dem)  - Jasna blondynka o wspaniałej urodzie. Jest irytująca,wredna jednak dla przyjaciół i rodziny próbuję być miła. Od roku ma problemy ze szkołą, przez co wyrzucili ją. Tnie się, pije alkohol i pali.   
Jessica (Jess) - Blondynka o także nieziemskiej urodzie. Ta jest małym przeciwieństwem Demetrii. Jest miła, ale umie dać w kość. Dla swojej przyjaciółki zrobi wszystko. Spożywa alkohol i pije.









Niall Horan - Wszyscy uważają go za uśmiechniętego i zabawnego chłopaka. Jednak ma problemy z okaleczaniem się i alkoholem. Śpiewa w zespole One Direction.













POZOSTALI : 

ONE DIRECTION
MAMA - JULIA MORGAN
TATA - WILL MORGAN
SIOSTRA - CAMILLE MORGAN
I INNI. 



-

HEHEH BIORE SIĘ ZA PROLOG ;D

4 komentarze:

Faith ;3 pisze...

Awwwwwww *.* Dziękuuje ! <3

shine star pisze...

No pisz pisz ;)
Powodzenia :3

http://closertotheedge1.blogspot.com/

Unknown pisze...

Ojejku ja jestem taka podekscytowana . :D Powodzenia i życzę ci dużo, dużo weny . :*

Sanders pisze...

ALE JESTEM NAPALONA ! xDD Świetnie z niecierpliwością czekam na prolog :*